Verzendmethodes

Alle bij ons geplaatste bestellingen kunnen bij u aan de deur worden afgeleverd. Hiervoor maken we gebruik van verschillende vervoerders:

Standaard verzending

Indien u kiest voor onze standaard verzending wordt uw pakket bij u afgeleverd van maandag tot zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Pakketten tot maximaal 31 kg. zullen worden bezorgd door een chauffeur van DPD of Post NL. De kosten voor deze verzendmethoden zijn 7,95 euro voor bestellingen tot 100 euro excl. btw. Bestellingen boven 100 euro excl. btw. worden gratis bij u afgeleverd. Zwaardere pakketten, pallets en pakketten langer dan 2 m. zullen worden geleverd via Van Spreuwel Transport. De kosten van deze verzendmethode bedragen 23,95 euro en worden automatisch doorberekend. U wordt via mail op de hoogte gehouden van de status van de levering van uw pakket. Let op: Bestel je meerdere producten? De langste levertijd telt. Wij verzenden alle producten tegelijkertijd. Wilt u dat niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Levering via Pick Up Point

Voor elk pakket tot 31 kg kunt u ook kiezen voor levering via een van de DPD Pick UP Points. U kunt uw pakket hier ophalen op een voor u geschikt moment tijdens de openingsuren van het betreffende ophaalpunt. U ontvangt bericht zodra uw pakket hier voor u klaar ligt. De kosten voor deze verzendmethode zijn 5,50 euro.

Afhalen in Veldhoven

Je kunt ook kiezen voor het afhalen van de bestelling. Zodra wij de bestelling voor je hebben klaar staan ontvang je van ons een email. Hierin geven we aan dat je bestelling afgehaald kan worden. Tevens vind je hier het afhaaladres en de tijden waartussen we aanwezig zijn.

Het afleveradres

Indien het afleveradres afwijkt van het factuuradres dan dient u dit aan te geven bij uw bestelling.

De afleverdatum en tijd

In overleg kunt u met ons een afspraak maken om uw bestelling op de gewenste dag te laten bezorgen. Als u dit niet doet, dan plannen wij zelf een afleverdatum in. U ontvangt een email op het moment dat uw bestelling bij ons vertrekt. In deze mail vindt u een traceernummer van de koeriersdienst waarmee u meer informatie over u pakket en de levering kunt vinden op website van de betreffende koerier. Wij hebben geen onvloed op de levertijd. U kunt met uw traceernummer mogelijk meer informatie krijgen.

Uitgestelde levering

Wilt u uw bestelling later laten bezorgen dan kunt u dit aangeven bij uw bestelling. U kunt dan een gewenste afleverdatum aangeven tot maximaal 6 maanden vooruit.

Bezorging

Wanneer uw bestelling bij u wordt aangeboden en er is niemand aanwezig, dan zal de chauffeur tot maximaal 2 keer terug komen om uw pakket aan te bieden. Is er dan nog niemand aanwezig dan zal het pakket worden geretourneerd.