Verzendmethodes

Alle bij ons geplaatste bestellingen kunnen bij u aan de deur worden afgeleverd. Hiervoor maken we gebruik van verschillende vervoerders:

Standaard verzending

Indien u kiest voor onze standaard verzending wordt uw pakket bij u afgeleverd van maandag tot zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Pakketten tot maximaal 31 kg. zullen worden bezorgd door een chauffeur van DPD. Zwaardere pakketen, pallets en pakketten langer dan 2 m. zullen worden geleverd via DHL of Van Spreuwel Transport. De kosten voor deze verzendmethoden zijn 8,95 euro voor bestellingen tot 50 euro excl. btw., 6,95 euro voor bestellingen van 50 tot 100 euro excl. btw. Bestellingen boven 100 euro excl. btw. worden gratis bij u afgeleverd. U wordt via mail op de hoogte gehouden van de status van de levering van uw pakket.

Avondlevering

Voor uw bestelling kunt u ook kiezen voor onze avondlevering. Voor deze verzendmethode maken we gebruik van de diensten van Budbee. Zij werken met een geheel eigen netwerk en enkel eigen chauffeurs waardoor een correct levering bijna gegarandeerd is (>99%). Uw pakket zal de volgende avond (ma. t/m vr.) worden geleverd tussen 17.00 en 22.00 uur. Indien u niet aanwezig bent zal de chauffeur contact met u opnemen om een nieuwe afspraak te maken. De kosten voor deze verzendmethode zijn 4,95 euro. U kunt gebruik maken van deze methode voor elke bestelling met een maximum gewicht van 20 kg en/of lengte van 120 cm.

Levering via Pick Up Point

Voor elk pakket tot 31 kg kunt u ook kiezen voor levering via een van de DPD Pick UP Points. U kunt uw pakket hier ophalen op een voor u geschikt moment, tijdens de openingsuren van het betreffende ophaalpunt.U ontvangt bericht zodra uw pakket hier voor u klaar ligt. De kosten voor deze verzendmethode zijn 5,95 euro voor bestellingen tot 100 euro excl. btw. Bestelling met een hoger aankoopbedrag kunnen gratis worden verzonden via een DPD ophaalpunt.

Afhalen in Veldhoven

Je kunt ook kiezen voor het afhalen van de bestelling. Zodra wij de bestelling voor je hebben klaar staan ontvang je van ons een email. Hierin geven we aan de je bestelling afgehaald kan worden. Tevens vind je hier het afhaaladres en de tijden waartussen we aanwezig zijn.

Het afleveradres

Indien het afleveradres afwijkt van het factuuradres dan dient u dit aan te geven bij uw bestelling.

De afleverdatum en tijd

In overleg kunt u met ons een afspraak maken om uw bestelling op de gewenste dag te laten bezorgen. Als u dit niet doet, dan plannen wij zelf een afleverdatum in. U ontvangt een email op het moment dat uw bestelling bij ons vertrekt. In deze mail vindt u een traceernummer van de koeriersdienst waarmee u meer informatie over u pakket en de levering kunt vinden op website van de betreffende koerier. Wij hebben geen onvloed op de levertijd. U kunt met uw traceernummer mogelijk meer informatie krijgen.

Uitgestelde levering

Wilt u uw bestelling later laten bezorgen dan kunt u dit aangeven bij uw bestelling. U kunt dan een gewenste afleverdatum aangeven tot maximaal 6 maanden vooruit.

Bezorging

Wanneer uw bestelling bij u wordt aangeboden en er is niemand aanwezig, dan zal de chauffeur tot maximaal 2 keer terug komen om uw pakket aan te bieden. Is er dan nog niemand aanwezig dan zal het pakket worden geretourneerd.